Friday, 17 April 2015

K@T@K OH K@T@K

K@T@K OH K@T@K




Apa nak cerita ek pasal K@T@K...  Yang pasti K@T@K kat atas ni comel. 
Dulu-dulu selalu r terpijak K@T@K kat bilik air tapi sekarang nak cari K@T@K dalam rumah nak snap pic nya pun xdapek. 

Dari dulu bila sebut K@T@K teringat pada arwah bapak yg suka bagi nama anak hampir serupa ejaan K@T@K... Sayang dia pada anak-anak takut kena ejek dengan kengkawan. 4/7 orang je yang ada nama selamat cam nama K@T@K... 3 lagi arwah bapak bagi can kat mak yang bagi nama. 

Cuba kita terbalikan nama dorang....

Norlela jadi alelroN, Lizawati Jadi itawaziL & Norjulaidah jadi hadialujroN...
Buruknya bila di baca terbalik, kannn...

Meh baca nama kami ber4 ni plak...

H@tt@H...  @tIt@... Th@@hT... H@mim@H.... mentain je kan :)....

Kalau tak caya tulis la nama ni kt cermin kete baca dari luar or dalam kete sama bunyi nya. Tulis huruf besar semua yeah...

Nama Korang nanti jadi nama apa pulak ekkk?????..... :p

Semalam buat Apam konon nak letak sini pic apam K@T@K. Walau pn Xde bekalan air gagah juga buat memalam buta. Nama pn dah memalam buta datang anak tegur 'Mama... mata katak mana pulak macam tu'.... Emmm salah rupanya patut lain macam je tgk pic tu... huhuhuu 

Sesapa yg xreti melukis K@T@K mcm saya boleh la rujuk ni...



Sekian K@T@K OH K@T@K

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ong ong ong... Hujan nak turun tuuu

    ReplyDelete